Infolinia Medyczna: 58 355 77 15

CZEKASZ NA WIZYTĘ DO SPECJALISTY... JAK DŁUGO? NIE CZEKAJ!

Podanie danych osobowych, a także zgoda na ich przetwarzanie są dobrowolne. Szanujemy Twoją prywatność w każdej chwili możesz zaktualizować lub usunąć swoje dane. Twoje dane są bezpieczne.

Zapisz się na biuletyn

Bądź na bieżąco z naszą ofertą i promocjami! Książkę w formie e-booka, która zrywa z mitami o zdrowiu otrzymasz na e-mail w prezencie.

Nie jesteś zadowolony lub zadowolona ze swojej opieki medycznej?

Oferujemy pakiety medyczne, które zapewnią Ci profesjonalny i szybki dostęp do wybitnych specjalistów, bez skierowania, bez limitu, 24 godziny na dobę. Zapomnisz o ponoszeniu horrendalnych kosztów. Nareszcie nie będziesz czekać w kolejkach! Będziesz świadomym pacjentem, który wie jak zapewnić sobie wspaniałą opiekę.

Prywatna opieka medyczna - infolinia medyczna

INFOLINIA MEDYCZNA

Z naszymi pakietami zyskasz dostęp do infolinii. Dzięki niej łatwo i szybko dostaniesz się na wizytę do specjalisty.

Prywatna opieka medyczna - placówki medyczne

1000 PLACÓWEK MEDYCZNYCH

W ramach wykupionego pakietu możesz korzystać z usług ponad 1000 placówek medycznych w całej Polsce.

Prywatna opieka medyczna - oszczędzaj na leczeniu

OSZCZĘDZAJ NA LECZENIU

Wizyta u specjalisty to koszt 150 zł. Teraz skorzystasz z nielimitowanych wizyt bezpłatnie i bez czekania w kolejkach.

FAQ - Odpowiedzi na często zadawane pytania

  1. Jak zamówić pakiet Opieki Medycznej S7?

    Pakiet Opieki Medycznej S7 można zamówić bez wychodzenia z domu on-line.
    Aby zyskać dostęp do opieki zdrowotnej należy przejść do strony głównej serwisu lub dowolnej podstrony kliknąć odnośnik REJESTRACJA widoczny na stronie w menu górne lub kliknąć dowolny przycisk rejestracyjny znajdujący się na oglądanej stronie, następnie wypełnić wniosek i opłacić usługę.
    Opieka Medyczna S7 zostanie uruchomiona od 1 dnia miesiąca następnego po opłaceniu faktury. Przy pierwszej opłacie za pakiet medyczny doliczona zostanie jednorazowa opłata za wydanie karty pacjenta.

  2. Kiedy otrzymam kartę?

    Spersonalizowaną kartę wysyła Opieka Medyczna S7 pocztą do 30 dni od uruchomienia usługi.

  3. Czy należy mieć zawsze przy sobie kartę?

    Nie, posiadanie przy sobie karty nie jest konieczne. Aby skorzystać z Opieki Medycznej S7 wystarczy mieć dowód osobisty.

  4. Czy każdy członek rodziny otrzymuje kartę?

    Swoją spersonalizowaną kartę otrzymuje każda osoba dorosła, która ukończyła 18 lat.

  5. Jaki jest koszt imiennej Karty Pacjenta?

    Opłata jednorazowa przy pierwszej wpłacie za pakiet medyczny: 10 zł Klient Indywidualny / Mikrofirma (do 3 osób w firmie) / Firma.

  6. Czy z pakietu można korzystać w dowolnym miejscu w Polsce?

    Oczywiście, na terenie całego kraju, gdzie znajduje się ponad 1000 placówek partnerskich. Nie ma rejonizacji. Będąc na wakacjach lub wyjeździe służbowym w dowolnym momencie i w dowolnym miejscu w kraju można korzystać z Opieki Medycznej S7.

  7. Jaki jest czas oczekiwania na wizytę?

    Wizyta u lekarza ogólnego odbywa się w ciągu 24 h od momentu telefonicznego umówienia wizyty, natomiast u specjalisty w ciągu 5 dni roboczych.

  8. Czy ilość wizyt jest ograniczona?

    Z dostępu do opieki medycznej można korzystać nieograniczoną liczbę razy. Abonament medyczny zapewnia nielimitowany dostęp do prywatnej opieki medycznej w całym kraju. Wyjątkiem są wizyty u psychiatry i psychologa dostępne w pakiecie platynowym w ilości 4 wizyt w ciągu roku.

  9. Czy mogę wybrać dowolnie lekarzy specjalistów?

    Do wyboru posiadacie Państwo nieograniczony dostęp do wszystkich lekarzy w ramach wybranego przez siebie pakietu medycznego.

  10. Czy specjalista wystawia L4?

    Jeśli lekarz stwierdzi, że jest taka potrzeba, to oczywiście wystawi zwolnienie L4.

  11. Dlaczego jest taka różnica w zakresie usług pomiędzy pakietem niebieskim a srebrnym, kiedy różnią się zaledwie 40 zł?

    Pakiet srebrny jest bardzo optymalny finansowo przy danym zakresie usług, dlatego większość naszych Klientów wybiera właśnie pakiet srebrny.

  12. Czy pracownicy muszą mieć umowę o pracę?

    Pracownicy nie muszą być zatrudnieni w oparciu o umowę o pracę, może być to umowa o dzieło, umowa zlecenie. Nie sprawdzamy takich informacji z naszej listy Klientów.

  13. Co się dzieję w przypadku, kiedy pracownik się zwolni?

    Dopuszczamy taką możliwość. Pracownika, który zakończył współpracę z Państwa firmą, wykreślamy z naszej listy Klientów. Pracownik może kontynuować pakiet medyczny na zasadach indywidualnych.

  14. Czy istnieje możliwość zmiany wersji lub wariantu abonamentu?

    Oczywiście, w dowolnym momencie trwania umowy można podwyższyć zakres abonamentu. Obniżyć abonament możemy po okresie 12 miesięcy od podpisania umowy.

  15. Czy jest limit ilości wziętych pakietów?

    Nie ma limitu ilościowego w przypadku Klientów Indywidualnych oraz Klientów Firmowych. W przypadku pakietu dla Firm wymagane są minimum 4 osoby. Pakiet dla Mikrofirm zaczyna się już od jednej osoby.

  16. Czy dostępny jest cennik POLMEDU?

    Niestety, taki cennik nie istnieje, jako że ceny nie są trwałe i ulegają częstym zmianom.

  17. Czy jest możliwość dopisania kogoś spoza firmy?

    Tak, oczywiście można dopisać osoby z zewnątrz firmy, np. swojego partnera/partnerkę czy dziecko.

  18. Czy jest dostępny spis specjalistów?

    Nie posiadamy takiego spisu, gdyż ulega on częstym zmianom. Cały czas dodajemy nowych specjalistów.

  19. Czy w ofercie znajduje się leczenie szpitalne?

    Nie. Nikt nie oferuje opieki szpitalnej w ramach abonamentów medycznych. W wybranych pakietach oferujemy chirurgię jednego dnia.

  20. Czy można opłacać pakiety Opieki Medycznej S7 miesięcznie?

    Istnieje taka możliwość. Należy pamiętać, że pakiet medyczny jest kupowany min. na 12 miesięcy. Płatności można dokonywać raz na: miesiąc, kwartał, półrocze, rok, w zależności od Państwa wyboru.

  21. Czy mogę zrezygnować z ubezpieczenia NFZ?

    Przepisy prawne obowiązujące w RP to uniemożliwiają.

  22. Jaki jest okres wypowiedzenia abonamentu?

    Umowa jest podpisywana na okres 12 miesięcy i w tym okresie nie ma możliwości jej wypowiedzenia. Dopiero w kolejnych okresach jest taka możliwość - termin wypowiedzenia uzależniony jest od tego, czy abonament jest dla klienta indywidualnego czy firmowego.

  23. Ile czasu trwa zmiana pakietu i w jakim zakresie można go zmienić?

    Zmiana pakietu odbywa się z pierwszym dniem następnego miesiąca, zaraz po zgłoszeniu pacjenta (zmianę i opłatę za pakiet należy dokonać do 20. dnia danego miesiąca). Pakiet można zmienić na wyższy w każdym momencie obowiązywania umowy. Na niższy pakiet możemy zmienić dopiero po okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

  24. Czy można zmienić pakiet na wyższy z indywidualnego na firmowy?

    Tak, po okresie 12 miesięcy.

  25. Czy pakiet medyczny obejmuje opiekę stomatologiczną?

    W ramach pakietu od niebieskiego wzwyż oferujemy 20% zniżki na opiekę medyczną stomatologiczną i bezpłatną konsultację. Ponadto, w najwyższych pakietach oferujemy bezpłatne usuwanie kamienia nazębnego oraz lakowanie.

  26. Czy lekarze przyjmują w weekendy?

    Mają Państwo do dyspozycji naszą infolinię czynną 7 dni w tygodniu, 24h na dobę, gdzie na pewno pomogą Państwu znaleźć lekarza dyżurnego.

  27. Czy obcokrajowiec może korzystać z prywatnej Opieki Medycznej S7?

    Oczywiście, że tak, na terenie kraju ma do dyspozycji ponad 1000 placówek.

  28. Czy Opieka Medyczna S7 ma karencję?

    Nie, nie posiada karencji. W momencie, kiedy zostajecie Państwo naszym Klientem, od razu możecie korzystać z usług lekarzy w ramach wybranego abonamentu. Wyjątkiem jest chirurgia jednego dnia - zabiegi planowe od 6 mięiąca posiadania pakietu medycznego.

  29. Czy osoba niepełnosprawna może korzystać z pakietu?

    Oczywiście, osoby niepełnosprawne również mogą korzystać z Opieki Medycznej S7.

  30. Czy osoba przewlekle chora może wykupić abonament medyczny?

    Tak, może wykupić abonament, uwzględniając wykluczenia ze świadczeniem usług związanych z chorobą przewlekłą.

  31. Na jaki okres podpisywana jest umowa?

    Abonament jest korzystny cenowo, ponieważ jest podzielony na raty. Umowa z Klientem podpisywana jest na okres 12 miesięcy. W przypadku wcześniejszej rezygnacji Klient jest zobowiązany do zapłacenia reszty składek za 12 miesięcy. Po 12 miesiącach umowa automatycznie przechodzi na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia (w przypadku klienta indywidualnego) lub na kolejne 12 miesięcy (w przypadku klienta firmowego).

  32. Co wchodzi w zakres zabiegów rehabilitacyjnych?

    Spośród dużej liczby zabiegów znajdującej się w ofercie, należą do nich:
    Fizykoterapia - galwanizacja, jonoforeza, prądy TENS, prądy interferencyjne, prądy diadynamiczne, elektrostymulacja, prądy Traberta, laser, lampa sollux, ultradźwięki, magnetoterapia, krioterapia, tera puls.
    Kinezyterapia - gimnastyka ogólno usprawniająca i lecznicza, ćwiczenia izometryczne, ćwiczenia w odciążeniu, ćwiczenia czynne, ćwiczenia czynne z oporem, ćwiczenia bierne, ćwiczenia czynno-bierne, ćwiczenia wzmacniające, ćwiczenia równoważne.
    Hydroterapia - kąpiele wirowe kończyn górnych i dolnych.
    Masaże - mechaniczne-aquawibron, leczniczy, klasyczny, segmentalny, drenaż limfatyczny.

  33. Czy są dodatkowe opłaty?

    Nie ma żadnych dopłat do wizyt i badań w ramach danego pakietu.

  • Bezpieczeństwo
  • Gwarancja
  • Profesjonalizm
  • Jakość
  • Szybkość
  • Oszczędność

Skorzystaj z usługi na najwyższym poziomie. Wiemy, że zasługujesz na najlepszą opiekę medyczną. Wybierz pakiet medyczny, który pozwoli Ci korzystać z wizyt u specjalistów, szczepień i szerokiego zakresu usług medycznych. To doskonale zabezpieczenie na przyszłość, dzięki któremu masz pewność, że w przypadku choroby zatroszczą się o Ciebie renomowani lekarze specjaliści.

Zarejestruj się Teraz! Wybierz Opiekę Medyczną na Najwyższym Poziomie

Poznaj Pakiety Medyczne S7 dla Ciebie i Twojej rodziny. Sprawdź Promocje!