FAQ - Odpowiedzi na często zadawane pytania
-
Jak zamówić pakiet Opieki Medycznej S7?
Pakiet Opieki Medycznej S7 można zamówić bez wychodzenia z domu on-line.
Aby zyskać dostęp do opieki zdrowotnej należy przejść do strony głównej serwisu lub dowolnej podstrony kliknąć odnośnik REJESTRACJA widoczny na stronie w menu górne lub kliknąć dowolny przycisk rejestracyjny znajdujący się na oglądanej stronie, następnie wypełnić wniosek i opłacić usługę.
Opieka Medyczna S7 zostanie uruchomiona od 1 dnia miesiąca następnego po opłaceniu faktury. Przy pierwszej opłacie za pakiet medyczny doliczona zostanie jednorazowa opłata za wydanie karty pacjenta. -
Kiedy otrzymam kartę?
Spersonalizowaną kartę wysyła Opieka Medyczna S7 pocztą do 30 dni od uruchomienia usługi.
-
Czy należy mieć zawsze przy sobie kartę?
Nie, posiadanie przy sobie karty nie jest konieczne. Aby skorzystać z Opieki Medycznej S7 wystarczy mieć dowód osobisty.
-
Czy każdy członek rodziny otrzymuje kartę?
Swoją spersonalizowaną kartę otrzymuje każda osoba dorosła, która ukończyła 18 lat.
-
Jaki jest koszt imiennej Karty Pacjenta?
Opłata jednorazowa przy pierwszej wpłacie za pakiet medyczny: 10 zł Klient Indywidualny / Mikrofirma (do 3 osób w firmie) / Firma.
-
Czy z pakietu można korzystać w dowolnym miejscu w Polsce?
Oczywiście, na terenie całego kraju, gdzie znajduje się ponad 1000 placówek partnerskich. Nie ma rejonizacji. Będąc na wakacjach lub wyjeździe służbowym w dowolnym momencie i w dowolnym miejscu w kraju można korzystać z Opieki Medycznej S7.
-
Jaki jest czas oczekiwania na wizytę?
Wizyta u lekarza ogólnego odbywa się w ciągu 24 h od momentu telefonicznego umówienia wizyty, natomiast u specjalisty w ciągu 5 dni roboczych.
-
Czy ilość wizyt jest ograniczona?
Z dostępu do opieki medycznej można korzystać nieograniczoną liczbę razy. Abonament medyczny zapewnia nielimitowany dostęp do prywatnej opieki medycznej w całym kraju. Wyjątkiem są wizyty u psychiatry i psychologa dostępne w pakiecie platynowym w ilości 4 wizyt w ciągu roku.
-
Czy mogę wybrać dowolnie lekarzy specjalistów?
Do wyboru posiadacie Państwo nieograniczony dostęp do wszystkich lekarzy w ramach wybranego przez siebie pakietu medycznego.
-
Czy specjalista wystawia L4?
Jeśli lekarz stwierdzi, że jest taka potrzeba, to oczywiście wystawi zwolnienie L4.
-
Dlaczego jest taka różnica w zakresie usług pomiędzy pakietem niebieskim a srebrnym, kiedy różnią się zaledwie 40 zł?
Pakiet srebrny jest bardzo optymalny finansowo przy danym zakresie usług, dlatego większość naszych Klientów wybiera właśnie pakiet srebrny.
-
Czy pracownicy muszą mieć umowę o pracę?
Pracownicy nie muszą być zatrudnieni w oparciu o umowę o pracę, może być to umowa o dzieło, umowa zlecenie. Nie sprawdzamy takich informacji z naszej listy Klientów.
-
Co się dzieję w przypadku, kiedy pracownik się zwolni?
Dopuszczamy taką możliwość. Pracownika, który zakończył współpracę z Państwa firmą, wykreślamy z naszej listy Klientów. Pracownik może kontynuować pakiet medyczny na zasadach indywidualnych.
-
Czy istnieje możliwość zmiany wersji lub wariantu abonamentu?
Oczywiście, w dowolnym momencie trwania umowy można podwyższyć zakres abonamentu. Obniżyć abonament możemy po okresie 12 miesięcy od podpisania umowy.
-
Czy jest limit ilości wziętych pakietów?
Nie ma limitu ilościowego w przypadku Klientów Indywidualnych oraz Klientów Firmowych. W przypadku pakietu dla Firm wymagane są minimum 4 osoby. Pakiet dla Mikrofirm zaczyna się już od jednej osoby.
-
Czy dostępny jest cennik POLMEDU?
Niestety, taki cennik nie istnieje, jako że ceny nie są trwałe i ulegają częstym zmianom.
-
Czy jest możliwość dopisania kogoś spoza firmy?
Tak, oczywiście można dopisać osoby z zewnątrz firmy, np. swojego partnera/partnerkę czy dziecko.
-
Czy jest dostępny spis specjalistów?
Nie posiadamy takiego spisu, gdyż ulega on częstym zmianom. Cały czas dodajemy nowych specjalistów.
-
Czy w ofercie znajduje się leczenie szpitalne?
Nie. Nikt nie oferuje opieki szpitalnej w ramach abonamentów medycznych. W wybranych pakietach oferujemy chirurgię jednego dnia.
-
Czy można opłacać pakiety Opieki Medycznej S7 miesięcznie?
Istnieje taka możliwość. Należy pamiętać, że pakiet medyczny jest kupowany min. na 12 miesięcy. Płatności można dokonywać raz na: miesiąc, kwartał, półrocze, rok, w zależności od Państwa wyboru.
-
Czy mogę zrezygnować z ubezpieczenia NFZ?
Przepisy prawne obowiązujące w RP to uniemożliwiają.
-
Jaki jest okres wypowiedzenia abonamentu?
Umowa jest podpisywana na okres 12 miesięcy i w tym okresie nie ma możliwości jej wypowiedzenia. Dopiero w kolejnych okresach jest taka możliwość - termin wypowiedzenia uzależniony jest od tego, czy abonament jest dla klienta indywidualnego czy firmowego.
-
Ile czasu trwa zmiana pakietu i w jakim zakresie można go zmienić?
Zmiana pakietu odbywa się z pierwszym dniem następnego miesiąca, zaraz po zgłoszeniu pacjenta (zmianę i opłatę za pakiet należy dokonać do 20. dnia danego miesiąca). Pakiet można zmienić na wyższy w każdym momencie obowiązywania umowy. Na niższy pakiet możemy zmienić dopiero po okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
-
Czy można zmienić pakiet na wyższy z indywidualnego na firmowy?
Tak, po okresie 12 miesięcy.
-
Czy pakiet medyczny obejmuje opiekę stomatologiczną?
W ramach pakietu od niebieskiego wzwyż oferujemy 20% zniżki na opiekę medyczną stomatologiczną i bezpłatną konsultację. Ponadto, w najwyższych pakietach oferujemy bezpłatne usuwanie kamienia nazębnego oraz lakowanie.
-
Czy lekarze przyjmują w weekendy?
Mają Państwo do dyspozycji naszą infolinię czynną 7 dni w tygodniu, 24h na dobę, gdzie na pewno pomogą Państwu znaleźć lekarza dyżurnego.
-
Czy obcokrajowiec może korzystać z prywatnej Opieki Medycznej S7?
Oczywiście, że tak, na terenie kraju ma do dyspozycji ponad 1000 placówek.
-
Czy Opieka Medyczna S7 ma karencję?
Nie, nie posiada karencji. W momencie, kiedy zostajecie Państwo naszym Klientem, od razu możecie korzystać z usług lekarzy w ramach wybranego abonamentu. Wyjątkiem jest chirurgia jednego dnia - zabiegi planowe od 6 mięiąca posiadania pakietu medycznego.
-
Czy osoba niepełnosprawna może korzystać z pakietu?
Oczywiście, osoby niepełnosprawne również mogą korzystać z Opieki Medycznej S7.
-
Czy osoba przewlekle chora może wykupić abonament medyczny?
Tak, może wykupić abonament, uwzględniając wykluczenia ze świadczeniem usług związanych z chorobą przewlekłą.
-
Na jaki okres podpisywana jest umowa?
Abonament jest korzystny cenowo, ponieważ jest podzielony na raty. Umowa z Klientem podpisywana jest na okres 12 miesięcy. W przypadku wcześniejszej rezygnacji Klient jest zobowiązany do zapłacenia reszty składek za 12 miesięcy. Po 12 miesiącach umowa automatycznie przechodzi na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia (w przypadku klienta indywidualnego) lub na kolejne 12 miesięcy (w przypadku klienta firmowego).
-
Co wchodzi w zakres zabiegów rehabilitacyjnych?
Spośród dużej liczby zabiegów znajdującej się w ofercie, należą do nich:
Fizykoterapia - galwanizacja, jonoforeza, prądy TENS, prądy interferencyjne, prądy diadynamiczne, elektrostymulacja, prądy Traberta, laser, lampa sollux, ultradźwięki, magnetoterapia, krioterapia, tera puls.
Kinezyterapia - gimnastyka ogólno usprawniająca i lecznicza, ćwiczenia izometryczne, ćwiczenia w odciążeniu, ćwiczenia czynne, ćwiczenia czynne z oporem, ćwiczenia bierne, ćwiczenia czynno-bierne, ćwiczenia wzmacniające, ćwiczenia równoważne.
Hydroterapia - kąpiele wirowe kończyn górnych i dolnych.
Masaże - mechaniczne-aquawibron, leczniczy, klasyczny, segmentalny, drenaż limfatyczny. -
Czy są dodatkowe opłaty?
Nie ma żadnych dopłat do wizyt i badań w ramach danego pakietu.